fredag den 26. november 2010

I mens jeg pakker .......

Egentlig skulle jeg pakke. Kunne bare ikke lade være med lige at få denne kjole færdig, til i morgen.
Den er noget større end det forrige, så ginen er ikke den rigtige, men va´- den er jo færdig.
Nå men jeg kan jo ikke sidder her, og svælge i stolthed. Jeg skal fluks ud i køkkenet for at hjælpe Roald, som arbejder på højtryk.
Han koger bolsjer. Dejligt han gider, men sådan er han jo. Han gider alt. Han er så skøn.
Håber nogle af os ses i morgen, til julemarkedet.
Nu er jeg træt, har været til Lene Bjerre lagersalg. Jeg var sammen med en skøn kvinde, som er både underholdende, åndelig, kærlig og ualmindelig morsom. Kan man så ønske sig mere?
Jeg kan ikke. Jeg er taknemlig, for jeg er velsignet og heldig.
God aften ude i stuerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar